in sickness and in health

2011-12-17 02:47:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tror köttbullarna jag gjorde idag blev rätt okej. Syrran och Patrik sa att dom var jättegoda och att det inte var något fel på dom, så jag får väl lita på det då ): Pinsamt om folket inte gillar dom dock.
Anywhooo.... Försöker somna men kan inte. Hostar som en jävla idiot. Sjukt irriterande ): Precis när jag håller på att somna får jag värsta hostattacken. Kommer ha rödsprängda ögon imorgon. Vackert.

Apropå rubriken så tog Angelica och Patrik på sig ringarna idag c: Kändes som om jag var jobbig och ivägen, men det var jag som stog för bilderna så det blev bra ändå. Helt otroligt att äldsta syrran ska gifta sig om mindre än ett år... D': ♥

Lite stolt över bilderna är man ju, det måste jag erkänna :c
Nu ska jag försöka somna. Igen. Om jag inte avlider av allt hostande.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu