Submassive black hole

2011-08-21 09:23:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


(Hade sönder ett glas nyss, whoops ;__; )
Slutade med att jag satt och kollade på film med syrran igårkväll istället. Vid 11 kom hon ner och tyckte folket där uppe var astråkiga. :'3 Försökte fixa bloggdesignen lite igår, men, eh, ja. Den blev rätt så jävla tråkig i vilket fall. HAHA Fast skitsamma. Det är Prongs och personligt så det gör inget att det ser lite lame ut. Fast jag kom faktiskt nyss på hur jag skulle kunna fixa det lite... Aja, orkar i vilket fall inte nu direkt. Klockan är halv 10 hallå! ):
Ska kolla på First Class nu hade jag tänkt. Tillsammans med en skål med müsli.
Är det något dåligt om man har jättesvårt att andas de första timmarna på morgonen? (Det är typ tungt i bröstet och jag måste sucka ibland för att få in mer syre D: )
Skolan börjar imorgon så det är väl... Ett plus, kanske? Jag vet ärligt talat inte längre om jag längtar så jävligt dit med tanke på hur mycket allt krånglat sig hela tiden. Och ärligt talat så börjar jag bli skeptisk över pendlingen. (Fast klarar jag första året så lär jag klara de sista åren med, vi får se.) Är det så att jag verkligen inte pallar så får jag börja om 1an efter hösten (wait...what?) på en annan skola, vilket känns... Lite lame, sådär.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu