Oh, bugger.

2011-08-08 03:45:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har legat och vänt mig i sängen i ca 2h nu utan framgång. Blach.
Är trött som ett svin också, det som är problemet. Frågan är om jag ska försöka dygna eller om det är bättre att somna sisådär 5 på morgonen..? För min del brukar dygna vara bäst. Men det är ju jobbiiigt... ;__;
Får väl dricka litervis med energidricka (som min moder varit så snäll nog och köpt till soda stream'en :D) och rita en massa tjafs på ritplattan... Har packat ner alla böcker och orkar verkligen inte rota upp dom allihop.

Apropå det så längtar jag som fan till onsdag och hoppas att tiden tills dess går snabbare än vad denna dag gjort. Ska få klippa mig och flytta över grejjer till syster då, äntligen! Ska bo där tills jag hittat något eget, which is awesome! Ska bo på nedervåningen i ett rum jag beundrat ända sedan de köpte huset, mwaaaah! :''D 

Jaja. Tillbaka till det eviga försöket att försöka få tiden att gå.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu