18:21. Jag är fan rätt trött ändå.

2011-08-21 18:24:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Får fortsätta sitta vid datorn och göra grejer utan glasögonen på, det fungerar :'D
Har gjort en helmakeover av bloggdesignen också.
(Tack för att du själv gjorde en helt ny Angelica, det var från dig jag hittade hemsidan 8D)
Vi har tyvärr inte ätit här hemma än. När vi väl gör det kommer jag bli pigg igen.
Så jag förväntar mig att folk kan vara sociala, OKEJ?!
Får väl kolla på filmer annars då. Faen.

Åh herregud, har absolut inget att skriva. Får bli en update imorgon.
Borde jag btw ta med mig datorn till tåget imorgon..? Eller är det bättre att vänta tills jag vet att jag har ett skåp som väntar?

Kommentarer
Angelica

Ta datan med dig >.-

2011-08-21 18:33:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu