så jävla trött.

2011-04-10 03:12:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


På allt, egentligen.
Är nyss hemkommen från syster min, lite sådär alldeles för sent som vanligt. <3
Moppen står kvar eftersom Angelica såg en polis åka utanför alldeles innan vi gick ut. *sob* (fast hellre det än ingen moppe alls).

Måste verkligen sluta slarva med mina jävla tabletter... Har inte tagit dom på ca 2 dagar nu och slarvat/inte gått efter anvisningarna i ca 1-2 månader. Idag fick jag ont i hjärtat när jag satt hemma hos syster och har, as the matter of fact, fortfarande rätt ont... ._.

Ska ta en tablett och försöka sova nu, even though I'd rather not... 

I fucking hate how much I love you..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu