rispuff

2011-04-16 00:49:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen lov. <3
Vg i kemin (förhoppningsvis i slutbetyg också), MVG i nationella engelska, var en av de som fick högst resultat på matteprovet idag, lämnat in uppsatser (TACK Bella <3), skrivit författarporträtt och på det valfria muntliga i so'n gick det så pass bra att läraren bad mig prata om det inför resten av klassen. Känns awesome att ha avslutat veckan på detta sätt. :D

Blir kanske till fader imorgon efter det att jag klippt mig i stan, han får hjälpa mig med matten så är den skiten gjord.
Var hos Josie ett tag nyss, var så jääävla längesen jag träffade människan så det är sjukt åt det. 

Ska kolla Ghost Whisperer och käka riskakor nu. Har inte blivit nån jävla "hurtbulle" men känner att jag inte kan äta godis konstant, även om jag inte bryr mig. Ciao.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu