Pojke

2011-04-20 03:29:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har kortare hår nu än innan. Ser lite ut som Kira i håret, hihi <:

Klockan är way för mycket för att jag borde vara vaken nu, men jag orkar inte riktigt bry mig.
Det är första gången sen forever som jag kan sitta och rollspela mitt i natten utan att det blir konsekvenser utav det. <'':
Fast jag börjar dock bli trött, så ska väl lägga mig snart ändå. HAH

Har ju faktiskt inte ett skit att skriva, så varför jag ens lägger ner tid på det här jävla inlägget kan man ju fråga sig.
Ska försöka fixa bild imorgon på hur håret blev, även om jag typ inte behöver med tanke på att jag kommer träffa den/dom få som läser min blogg inom en ganska snar framtid.
Anywho, ciao.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu