One though of despair.

2011-04-13 00:12:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Självklart fick jag ingen hjälp av NO'läraren. Varför är jag ens förvånad över att en lärare på den där jävla skolan inte kan hjälpa mig?
Skrev på typ 3-4 frågor på provet innan jag la skiten på katedern och gick ut utan att säga något. Åkte hem efter det. Mådde så jävla dåligt. För fyfaan vad mitt sinne hatar mig just nu. Jag orkar inte helt enkelt. Som vanligt.

Nationella i engelska imorgon (<3) och en massa jävla skit på bilden. Jag har fortfarande inget att prata om på SO'n och jag kommer antagligen inte komma på något vettigt heller. Så morgondagen lär ju kännas HELT JÄVLA UNDERBAR.

Fan vad jag är negativ, förlåt för det, känner bara inget annat längre.
Godnatt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu