jag gillar inte tulpaner

2011-04-24 22:30:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sov i stugan igår och det var meningen att jag skulle hem imorgon, men eh... ja. Jag har börjat må så jävla dåligt där uppe nu så det är sjukt åt det. Vet verkligen inte varför. Frustrerande as hell så får hoppas att det inte är likadant i sommar.. ._.

Har bara suttit och gruffat i mig godis och chips sen jag kom hem. Börjar dock bli jävligt trött på att vara såhär onyttig... NÄSTA GÅNG KÖPER JAG FRUKT. SERIÖST. 

Vet någon en bra film så säg till, jag kan behöva det. Ciao.

Kommentarer
Anonym

Kolla klart på Knowing.



De vart jävligt många "K;on" i meningen ;@

2011-04-25 00:02:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu