Egalia. <3

2011-04-12 01:18:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


A place to feel free and relief. <3 kärlek, trots den korta visiten

Bröt ihop inför mamma när jag kom innanför dörren vid 23:30 (efter att stefan fått hämta mig i Tierp pga buss-och tågproblem). Kändes.... rätt bra faktiskt. Förklarade hur jag kände och hon förstog. Som alltid. Jag är så jävla glad att jag har den mor jag har. Fan vad underbar hon är. <3

Kommer inte kunna göra no-provet imorgon. Punkt slut. Får prata med Carina så löser det sig nog. Om inte denna vecka så senare helt enkelt.
Ska fan sova nu, usch vad slut jag är efter den här jävla dagen... G'nite.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu