Draw a circle, look there's earth.

2011-04-09 15:03:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känns skönt som fan att vara nöjd med sig själv och sin kropp för en gångs skull, mina tankar om att träna kommer nästan aldrig upp längre och vill att det ska stanna så. (Vill därför inte höra några kommentarer om att jag kan börja träna för att det ska bli så och så, osv.)

Hittade en kappa/kavaj igår som jag ska ha till min Uc-cosplay, haha :D Köpte håfärg också, så nu börjar det blonda smyga sig fram. Tur att jag inte behöver bleka det förrän om minst en månad!

Ska till syster ikväll och kolla på filmer. Bränner Funny Games och Dead Silence just nu, det står att det ska vara klart om 6½h, men jag hoppas som fan att det visar fel... Annars blir inte skiten klar förrän halv 10!
Är det så att det tar så lång tid dock så får jag väl låta det fortsätta, åka till syrran och kolla på en film och sen åka tillbaka hit för att hämta skivan när det är klart. Inte svårare än så.

Ska göra mig klar och åka och köpa godis till kvällen nu, adios! 

btw; Bella, messa mig om du ser detta innan jag hört av mig till dig. :3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu