A place where I belong.

2011-04-10 22:09:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag väl har åkt skulle jag vilja stanna där förevigt.
Det här stället, det är inte mitt hem.
Jag passar inte in trots att det inte märks för andra.
Det handlar inte om att fly från något eller någon.
Det handlar om att hitta den plats där jag känner att jag mår bra.
Den platsen är inte min hemort.
Det är därför jag alltid tar första bästa tåg härifrån.
Det är mitt tåg mot lycka.
När jag väl har åkt skulle jag vilja stanna där förevigt.
Det här stället? Det är inte mitt hem.
Det ger mig en ångest, som så lätt trycker sig igenom mitt tjocka skal.
Jag passar inte in trots att det inte märks för andra.
Det handlar inte om att fly från något eller någon.
Det handlar om att hitta den plats där jag känner att jag mår bra.
Den platsen är inte min hemort.
Det är därför jag alltid tar första bästa tåg härifrån.

Det är mitt tåg mot lycka.



Så jag ber om ursäkt till alla mina vänner.
Jag ber om ursäkt för att jag är nere och osocial hela tiden.
Men jag är glad över att ni orkar med mig, och tack.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu