nanda n ta?!

2010-09-22 18:07:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill ha syslöjd varje dag hela veckan ):
.
Och jag hatar alliansen idag. Grejjen med de nya linjerna i skolan är helt cepe. Fyfan alltså.
Jag har verkligen tänkt hur länge som helst på en linje som passar mig. Och äntligen, ÄNTLIGEN när jag kommit på att jag vill gå Media med inriktning text på John Bauer, för då kan jag plugga Japanska, och då kan jag kanske ändå översätta serier. Jag blev ÖVERLYCKLIG.
But hey! Guess what? Cpena i alliansen har ändrat, så nu är media en inriktning på Samhällslinjen!
Så nu måste jag börja om...
HELVETESJÄVLARETARDGREJJERFANVADJAGHATARDETHÄRNU. Cpgymnasuim...
.
.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÄLSKAR VIDEON <3

Kommentarer
bella

vi kan göra vårat egna gymnasieprogram = awesome.

ååh ja jag är ju nästan klar med tröjjjäveln! D: fast den är sjukt stor.. och luvan kommer täcka iför the bunny >:

2010-09-22 18:25:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu