Mwaaaaap !

2010-09-02 20:59:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har varit hos farsan sen i måndags, it's been awzum actually.
Ska till Gävle imorrn på nån tonårsgrejjs på esplanaden med Angelica, de e nå modevisning+disco. Åker till syrran efter skolan och är där tills det börjar, så hon ska typ hjälpa oss göra oss klara (om hon hinner dvs).
Efter det (vid ca 01:00) blir det tillbaka till syster för att sova. På lördagen blir det till Fia på tjejkväll <:
Har läst ut min bok nu, WAAH JAG VILL HA NÄSTA ):
Orkar verkligen inte skriva mer nu. Uhh... Godnatt.


Det kommer bilder från Fredag/Lördag den dag jag orkar lägga in det på datorn och den dag mitt internet hos mamma fungerar igen (Y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu