sjuka grejjer detta. Jag alltså.

2010-10-17 14:53:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Borde inte gått ut igår för o snacka med Filip, Mackan o Jeppe. För när jag kom in igen kände jag mig ännu kallare och ännu slöare än innan. Gr8, jag som trodde jag va frisk.
Det bränner i bröstkorgen, varför vet jag inte. Irriterande som fan, och det gör rätt ont. Så vet inte ja, vi får väl se hur det blir med skolan imorgon ><
.
Söndag idag, vilket gör mig mer slö än vanligt. Ska förhoppningsvis kolla på reprisen av Desperate Housewives 16:35, e tydligen nån bandymatch Stefan vill se, jävla sport...!
.
AJ, nös nyss och nu gör det ondare i bröstkorgen. HAHA carebox's full!
.
Näe, hejdå :D

Kommentarer
bella

men.BLI FRISK DÅ FÖRIHELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2010-10-17 16:14:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu