Saturday ):

2010-10-16 13:44:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


JA, jag gjorde en sad-faced smiley efter lördag.
Hela min kropp gör ont, och jag vet inte vad jag gjort. Nyckelbenet, baksidan av revbenen, ryggen, knäna, nacken, armbågen, magen, jag får fan damp.
Dessutom knakar kroppen lite här o var hela tiden, i'm fucking falling apart -.-'
.
Det var nära att jag började skriva på en sån där fucking text som innan nu också, men det ska jag inte, måste verkligen sluta terra med sånt i bloggen.
.
Idag ska jag... inte göra ett skit. Honestly. Jag ska ligga på min sida i soffan och sitta vid datorn och kolla på tv. That's my day.
hejdå ):

Kommentarer
Bella

BLI FRISK KVINNA cpp. ANNARS KOMMER JAG OCH SLÅR DIG MED EN KAVEELLLLL

2010-10-16 16:36:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu