Finally!

2010-10-04 22:25:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har äntligen kommit på vad jag ska vara på Halloween!
No one else than mr. Patch Cipriano *pose* !! <3
Bella, vad tror du om detta;
Blodigt lakan som tröja på ngt sätt så man ser såren jag ska ha på skulderbladen. (ja, jag ska använda gasbinda för att bli mer maskulin xD )
Ett par lösa mörka (kanske svarta om jag hittar) byxor.
Funderar på att markera ögonen på ngt sätt, och på att ha blött hår hela kvällen så det blir mer... effekt (?).
Och så ska jag vara barfota!
--
Nu ska jag fortsätta försöka mig på att använda gasbindorna och bli mindre feminin. Wish me luck, I will be needing it..

Kommentarer
bella

awesome! men..vem ska jag vara då dåååååååååå

2010-10-05 10:58:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu