Dying. Again. I seem to do that alot, aren't I?

2010-10-09 01:17:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Va ner till går'n ett tag med Angelica förut. Det var väl rätt okej, flummade som fan.
Spelade vänd 8 med Felicia och Fia med, HAHA shit ett parti spelade vi på typ en halvtimme, fyfan va drygt det var..
.
Anyways, imorgon blire till Valbo me mamma, sis Linda och Andrée på dagen. Blir nog att käka med faderskapet mot kvällningen, om inte blir det förhoppningsvis på söndag istället.
Kommer få träffa kusin (?) Annelie imorgon också, från Götet. Hoppas vid gud att hon smugglar med mig, jävla skitgrejjer, jag vill tillbaka till Göteboorrrrrggg!
.
Nej, fyfan, nu ska jag gå och göra mig klar för sängen så jag slipper det sen när jag ligger på golvet och tuggar fradga.
Gonatt! <:

Kommentarer
bella

u aint gonna leave me here u bastard >.-

2010-10-10 14:33:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu