blobb

2010-10-25 18:13:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill ha ett block till japanska ord och FRASER, dumma Bella ):
.
Sov btw hos henne i lördags, spelade Ravenhearssst :D Och sen kollade vi på Kuroshitsuji, för jag va sopa och kollade fel avsnitt -.- Aja.. Ska fortsätta kolla nu strax, muhuhuhu. Gjorde en retard-tårta igår :D Men blåbär, banan, marsansås, mandarinklyftor och grädde, it was nomnom.
Toast är gott. Och jag mår illa.
JAG VILL HA GODISSSSSS. Did that even make any sense... ?
.
Ska till Uppsala imorrn, faaaan för det :) Angelica ska kolla tröjja.
Fast det ska bli rätt så awesome ändå, för jag ska kolla om det finns rock/emo-kläder. Typ. Eller nått. Anyway they are awesome och jag måste sluta skriva på engelska.
Har tröttnat så jävligt på min stil nu, så det är dags för förändring.
.
Nu ska jag kolla Kuro, bye!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu