Arbetarbladet - yääy

2010-10-04 13:58:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill ha godis precis hela tiden. Det är inge kul. Det är frustrerande. BLARRRRGH
 
Anywayyyy~ var på första prao dagen idag. It was fun! Började 8 och slutade 12, HAHA jobbigt! *host* Kommer komma hem halv 2 under veckan. Ska dock få uppgift att skriva hemma eftersom Katarina tyckte jag skrev så fort (y)
Fick kanelbullar av henne idag också på kanelbullens dag! Ah fyfan va goda dom va :(
 Imorgon blir det att åka till Söderhällsgården i Älvkarleby, jag ska få ställa lite frågor och ta bilder för att sedan skriva en egen artikel om det. Förhoppningsvis blir det bra! 
 
Hela dagen är ju kvar.... ska jag verkligen vika mig för frestelsen att åka ner och köpa godis/chips för att ha till filmer under dagen..?

Kommentarer
Anonym

i want candy too.. ): åt gamla marränger igår, åh fyfan vad goda dom var srsly drool <3

2010-10-05 11:00:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu