Anata no koto wasure nai ..

2010-10-28 22:53:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sometimes you wonder if the good things in life are bad for you,
sometimes you don't even bother caring.
- carolinehadinatnight
~~
Jag är inte riktigt säker på om jag är trött eller inte atm. Ligger här med en t-shirt som blivit way för stor om man jämför med innan, och det är under ca 3-4 månader, och längtar till lovet.
Upptagen HELA TIDEN, srsly, såhär ser mitt lov ut;
Måndag: Alborgen med kören. (dock inte säker längre eftersom körledaren är sjukskriven ;__; )
Tisdag: Melinda kommer hit!
Onsdag: Ska till gårn på fotoutställningen. 
Torsdag: Ska hitta på något kuligt med Melinda.
Fredag: Melinda åker hem. Jag ska packa inför helgen.
Lördag: STOCKHOOOLM <3
Söndag: Hem och duscha o förbereda sig för skolan igen. Fyfan.
Ah shit.. haha, aja.
.
Var ner och kollade på lokalen jag ska ha i helgen, DEN ÄR FUCKING PYTTELITEN!!? Fick en chock.
Men jag tror faktiskt att jag och Angelica kan fixa den, om vi bara flyttar cykelhelvetarna bort och har själva festen där istället.. Då blir det nog bra D:
Carro fixar allt! Muwahaha.
Nu ska jag fan sova !

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu