Aj, aj och åter aj! ;__;

2010-10-26 19:25:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har så otroligt jävla ont i ögat! Tror det är en aning svullet :( HAHA sopa jag är !
.
Va till Uppsala idag efter skolan, aldrig varit mindre peppad till det nån gång tidigare. Trött som fan och på dåligt humör var jag! Testade ett par jeans inne på New Yorker, dom var awesome men hade inte pengar till å köpa dom nu :( Får kolla nästa månad. Har bestämt mig för att åka in dit nu, spelar ingen roll hur mycket jag hatar staden.
.
Fick faktiskt en klocka av moder min! :3 För att jag skött skolan så bra. Yääy!
I luv it. Kommer dock ta ett tag innan jag kommer ihåg att jag har en klocka på handleden istället för att ta upp mobilen jämt..
Nu ska jag äta äpplen, skicka iväg en engelska novell och vänta på att DH ska börja. Adiós! :D
(och nej, klockan sitter inte för hårt, det är ljuset på bilden som gör min handled cepe... )

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu