Seg.

2010-11-28 17:59:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska väl inte klaga, men jag skulle göra i stort sett vad som helst för att få vara själv hemma veckan ut.
Känns som om det var evigheter sedan jag var själv, och jag börjar få behovet av att vara det nu. blöh.
-
Fysik prov imorgon, kan ingenting. Jävla skitgrejer.
Är trött som fan idag, inte konstigt med tanke på att det är söndag, haha.
-
Var till sjukhuset i fredags. Trodde att jag inte skulle få tid förrän efter helgen, men det slutade med att jag fick tid på akuten halv 4, de sa att om jag mådde värre så skulle jag åka ambulans till Uppsala.
Iaf, gjorde EKG-test (awkward), lyssnade på lungor och hjärta osvosv, och fick till slut reda på att det är magkatarr.
Jag tyckte det lät lame först, men med tanke på att det handlar om magsyra, är dt inte så lame som man kan tro. För hade jag fortsatt gått sådär, utan tabletter, och fått magsår, så hade magsyran frätit upp mig innefrån, vilket är rätt så livsfarligt (y)
Aja, det ska väl bli bättre nu :)

Kommentarer
Bella

im not>.- u r pruttis <3

2010-11-28 21:37:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu