Öppet hus.

2010-11-13 15:06:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det gick rätt okej.
Var med på "genomgångarna" av IndustriTE och Samhäll. Eftersom det är det enda som intresserar mig.
På Industri fick jag testa svetsa igen, det är ju så jäävla roligt! <3 Men det blir nog faktiskt Samh ändå.
Känns inte som att jag blir lika... "instängd" i ett och samma område om jag tar Samh istället för Industri.
Dessutom har jag varit inne på översättare så pass länge nu att det känns som ett säkert kort för min del.
-
Vet dock inte vart jag vill plugga... Funderar på Stockholm för att vara helt ärlig, men det känns som att det kommer bli så otroligt krångligt med hur jag ska bo? Visst, det finns väl studentlägenheter, studentkorridorer och allt vad det nu heter, men det är smått svårt att hitta rätt.
-
Ska iväg och äta med mor och stefan om ett litet tag på kina. Nomnom! Var fan aslänge sen jag åt på en kinarestaurang sist..
fråga mig inte vem som tagit bilden, hitta den på google.. haha.
Märket är totally fail, men jag gillar den. HP nörd som jag är.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu