Hej magsår -tack vare stress!

2010-11-23 22:53:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Är helt jävla borta i huvet och är sjukt stressad inför skolan. Både nu i 9an och inför gymnasiet.
Har hur många prov som helst känns det som:
SO (x2 dessutom), NO (ska plugga in nationella till på torsdag! INGET FASTNAR?!), Musik, Bild, Spanska, Fysik
+ att vi har ett matteprov på fredag... JAG. KAN. JU. INGET!?
Och tro mig, jag har försökt plugga, men seriously, ingenting fastnar!
Inte kan jag bestämma mig mellan Sam:Språk och Sam:Media heller, och hur tror ni det går för mig att hitta skola och studenboende i Sthlm? Åt helvete :D
Shit vad negativ jag är... Men jag blir så sjukt stressad. Ska jag behöva ruttna sönder i den här hålan länge till?

Kommentarer
Sam

Carrooo. ._. <3

Asså... Gå det du verkligen vill. Kan bara rekommendera min skola, för jag tycker den är awesome, och tror att du verkligen skulle trivas. Lärarna är nice och man får prata engelska hela tiden. :D Stämningen är astrevlig mellan alla och skolan är bara sjukt cool. :D Hoppas det löser sig. <3

2010-11-24 16:56:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu