gymnasie-problem atm?

2010-11-13 22:12:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag sitter här med en påse räkchips (ja, jag tycker att de är helt okej nu) och en flaska päronvatten och funderar lite... Jag tror inte lika mycket på Sthlm längre nu när jag fått reda på att Sam:media inte finns på Södra Latins gymnasium. Så det blir säkert Uppsala för min del. Även om jag hatar stället. Det är närmare till Sthlm där ifrån iaf.
-
Mind is willing. Soul remains
This woman cannot be saved
From the drawn into the fire.
Mind is willing. Soul remains
This woman cannot be saved
From the drawn into the fire
Any danger. Bring it on home
-
Känner mig smått depp ikväll.
Så nu ska jag försöka fortsätta med min John/Lu-fanfic och ignorera alla tankar om skolan.
-

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu