...

2010-11-02 19:21:13 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill inte höra erat prat om barn.
Jag vill inte höra hur många månader det har gått och hur många det är kvar,
jag vill inte höra olika namn, jag vill inte se några bilder och låtsas tycka att det är gulligt.
Håll mig utanför, låt mig glömma att du inte längre kommer vara enbart min längre.
Förlåt mig, men jag klarar bara inte av det...
-
Jag har legat och kollat på Kuroshitsuji i 7 fucking timmar. Eh....
Nu är första säsongen slut. Fan för dig Bella >:

Kommentarer

SV: hahaha härligt! =) jaså du är också en sådan som är trött på barn-prat? sj blev jag grymt trött på allas tjat efter vi gifte oss i sommras om att skaffa barn!

2010-11-02 20:38:45

SV: aj då ja de klart. jag har 3 syskon barn, älksar dem otroligt högt, de är helt underbara ungar alla 3! kompisar som har barn med, men klar, som en av mina kompisar sa när hon sj var gravid" jag tänker inte gå o snacka en massa hit o dit om de ena o de andra när vi umgås, jag evt själv hur jag hatar när folk sitter o snackar om vikter, namn och hur mkt ungen äter o skiter!"

2010-11-02 20:49:19

vet att vi inte är nånting längre.. och ja det blir som det blir ibland, men satt tänkte på alla sjuka minnen för nån dag sen, och det var verkligen såå ja skratta ihjäl mig inombords.

aja det var väl bara det..



från en gammal vän.

2010-11-02 22:02:37

jag kan skicka säsong 2? <:

2010-11-03 12:35:24
Marre Diaz S. http://diiiiaz.blogg.se/

Omg? Fattar inget..idiotförklara mig inte.. Men du är väll inte gravid? :o?



Svar:)

hahha aa de e sant men dom likar varandra :)



kraam!

2010-11-03 17:50:05

Hey, få en länkning på min blogg i en VECKA! för att få länkningen kommentera mitt inlägg som heter BLOGGAR och Ljung är en BLOMMA del 3!



Nu har jag också VECKANS BLOGG! Var med och tävla!

LYCKA TILL



2010-11-04 13:50:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu