crap

2010-11-29 19:23:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag åkte hem från skolan idag, lektionen innan lunch. Klarade inte av att vara kvar, jag va verkligen ett levande lik som vandrade runt, BOKSTAVLIGT.
Sov ett tag nyss, nu mår jag ännu mer skit. Helt ärligt vad läskigt det är att vara såhär borta i huvet. Nästan så jag inte kan skriva, och då jävlar är det illa när det kommer till mig.
Mår asdåligt av den här jävla magkatarren idag med, men det har ju hoppat lite fram och tillbaka...
-
Nu ska jag fanimej kolla på Constantine, I MISS THAT POOR BASTARD <3 :@
visstja, facebook har kastat ut mig ;___; haha vet inte vad som hänt, kommer bara inte in.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu