Adorable.

2010-11-25 22:58:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Huvudvärken har lagt sig lite nu ivarjefall, vi får se hur det blivit med resten i helgen.
Mår jag bra ska jag tillbringa lite tid hos syster :)
-
Skoldagen var lame, haha! Sovmorgon till 11, livskunskap i typ 20 minuter, lunch och därefter satt jag på Bella's tyska-lektion och skrev på engelska. Idrotten får jag inte vara med på och efter det slutade vi. Nödvändigt? Nej! :D
Efter skolan gjorde jag biologi-provet, och det känns som det gick bra! Skönt måste jag säga.
2 eller 3 prov till imorgon, får se hur jag gör med kemin, känns inte som att jag kan det så tar nog den på måndag istället. Musik och matte imorgon ändå dock, yay -.-'
-
Åkte in till stan efter provet, hittade en julklapp till familjemedlem och en tröja och ett par leggings till mig själv, yay!
Nu ska jag försöka plugga musik, wish me luck.

Kommentarer
Marjorie Diaz S http://diiiiaz.blogg.se/

skönt med sovmorgon.. när jag vet att jag har sovmorgon är när jag kommer till skolan -.-



kraam!

2010-11-26 22:35:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu