wow, intressant inlägg detta!

2010-12-16 20:04:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Killing me would be too easy.
-
Vet inte riktigt hur skoldagen var, men min skola är värdelös på att göra god julmat iaf.
Bussen fuckade upp sig idag när den stannade där jag egentligen skulle av, haha var tvungen att gå till faster min idag för att ta bort naglarna. But now it's finally done, GAAH! jag kan skriva normalt :DD
Gick hem efter det och gjorde klart musikpappret, efter det dog jag lite. Haha gud vad sämst jag är på läxor..
Är så otroligt jävla trött, men vet att om jag lägger mig nu kommer jag vakna i natt och inte kunna somna om, jävla skit :c
-
Pooptard på det här, nu ska jag kolla på en film eller vadfan som helst, så länge jag håller mig vaken.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu