Sushi's awesome.

2010-12-21 00:48:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åt det idag när jag var i stan. nomnom <:
Hittade en ub-korsett, finally! typ 1000:- billigare än om jag har beställt från nätet också, haha. Tack red rum <3
Så jag vet nu vad jag ska på mig på julafton/juldagen, även om jag känner mig som ett jävla päron ._.'
Köpte present till Bellan också, ska ge 'na den imorrn :3 Really hope she'll like it, or else I'll have to find something else.
Aja, har mina svarta ringar också, blev dock med kula eftersom dom hela var svindyra. Jaja, nu ska jag väl kolla på tv och försöka sova, har meningslös skoldag imorgon (ska fika och få betyg, sen ska jag hem igen), men måste ju dit xc Godnatt! 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu