Lördag.

2010-12-18 19:16:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


De här 2 dagarna har varit lite småbäst faktiskt :3
Var hos syster min igår på Mary Kay-party, sminkade mig och det kändes weird. Blev inte som jag brukar sminka mig med tanke på att.. eh, whatever, som om ngn bryr sig om mitt smink, HAHA -.- XDD
-
Blev att Angelica kom upp dit med på kvällen och vi 4 satt och spelade Bond. As fun as always. Drack te jag vet inte hur mycket dessutom, nomnom! :3 Somnade väl vid 5 tiden.
Var med Bella idag :D Kollade på Hp-Hbp och åt godis, hihi. Efter det spelade jag Devil May Cry 3, de var lite småawesome sådär så jag fick låna det.. :3
-
Äter nu och ska snart leta upp serien på internet, bye! :D

Kommentarer

justjaa jag skulle ju också kolla. :3

2010-12-18 19:52:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu