HAHAHAH

2010-12-01 07:11:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jävla cp dröm jag hade! <3
Jag satt i ett träd och försökte plugga med en kompis, samtidigt ledde min SO-lärare ett par elaka krokodiler (ni vet den från tecknade peter pan?) som försökte få hela min klass att plugga ännu mer... Aja, i trädet var vi skyddadeee! :D HAHA
Sen dog min vän :c och jag var tvungen att springa över till andra sidan, och där jag skulle springa flög de grejer.
Då helt plötsligt var det min mattelärare som ledde krokodilerna och min klass. Fast hon kom på mig sen där jag sprang, och då fick jag sitta och förklara hur cp min klass är när det gäller att försöka plugga...
Aja, dt var väl iaf en sammanfattning från igår, eller? XD
-
Nu ska jag borsta tänderna och gå ut i kylan till bussen, wish me luck till provet D':

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu