haha oops...

2010-12-15 13:52:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sömnproblem ftw. eller nått.
Var inte alls trött igår, så jag tänkte att jag skulle vara uppe och kolla filmer och så, ställde faktiskt klockan på ringning för att kolla om det skulle bli någon skola ändå, guess what? Jag somnade vid 3, hörde inte alls klockan imorse och vaknade 13:15.. Duktiiigt! :DD  -.-
Vi får se hur moder reagerar sen, HAHA..
-
Jultube-grejjset på möbeln var inte den bästa igår, dock hittade jag något intressant.. hihi :DD
Nu blir det frukost för mig, för Stefan har åkt till jobbet!
With other words: The warzone is out of mines. So it's safe to step outside my room.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu