A fresh start.

2010-12-28 22:56:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det har faktiskt ingenting med nyår att göra, även om man kan tro det.
Texten lägger jag ut här eftersom jag inte är säker på att dom jag vill ska se det faktiskt ser det på min bdb. Därför kopierade jag det. Here we go.

Jag har väl inte direkt varit den som gillar förändringar, men jag har alltid varit den som behöver dom. Det spelar ingen roll hur små dom är, jag har gjort dom ändå.
Så det är dags för återigen en förändring. Men jag behöver hjälp. Sortof.
Har ni pratat med mig på msn den senaste tiden så har ni sett att jag heter "charlie, kanske?". Det är det jag vill prata om. Det är den förändringen jag vill ha. Har du mitt nummer så ber jag dig att byta ut mitt namn mot Charlie istället för det du har skrivit nu. Klarar du av att kalla mig Charlie in real life också så vore det kul. Namnet Charlie är neutralt. Det är fint och jag har alltid tyckt om det. Och eftersom jag aldrig riktigt sett mig själv som något kön utan bara mer som en människa utan att tänkt på det (även om jag nu valt 'kvinna/flicka istället för man/pojke på vissa sajter osvosv), så har jag valt nu att Charlie blir mitt 'smeknamn'.  
Är det nu så att du kallar mig vid mitt efternamn så är det också okej.
Det kan hända att det bara är en fas för tillfället, men jag måste testa.

Jag är svår att räkna ut som person och jag förändras jävligt ofta, på många sätt, jag vet, och det här blir säkert en rätt så lång text, men jag uppskattar att ni läste det.

Please bare with me.
/Charlie.

Nu ska jag föna och platta håret för att lägga mig i tid. Ska till Uppsala imorgon och fika med S. Det ska bli kul, har inte träffat henne på ett tag nu.
Godnatt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu