1a dec.

2010-12-01 01:35:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Försökt plugga geografi. Fyfan för ångest...
Det går inte. Seriöst. Mamma bad mig att göra ngt jag mådde bra av istället, och sa att jag skulle göra provet ändå imorgon för hon såg hur äckligt dåligt jag mådde. Jag hade verkligen en block i huvet när jag pluggade, vilket gjorde allt värre.
Så imorgon efter skolan ska jag försöka mig på Geografin ändå, klarar jag det inte ska vi prata med Lena och kanske rektor och skit för att hitta ett sätt för mig att lösa det. Låter kanske en aning överdrivet, men jag vill inte gå runt och må dåligt över något så "litet". Jag var srsly tvungen att ta en magtablett efter mitt minor-sammanbrott där också, första gången jag tvingats tagit 2 på en dag. Har fortfarande ont. (y)
-
Ska få mina skor imorgon också, finally!
Klockan är halv 2, och jag kan inte sova. Mår alldeles för fucktard för det.
Äh, ska sluta klaga nu! Jag har underbara vänner at this moment jag vet hjälper mig. Tack. <3

Kommentarer
Anonym

Gör du annat än att gnälla?

2010-12-01 02:22:58

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 13:49:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu