04:34.

2010-12-28 04:40:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Inte en själ vaken. Tror jag.
Jag kan varken sova eller andas, så jag vet inte riktigt hur jag ska klara av morgondagen? Får väl käka godis eller nått och bli en boll på riktigt.
Har kollat klart på DMC, Death note och Scrubs nu, så jag har gått över till Supernatural. Guess what? Jag är besatt IGEN. Haha jag fick nytta av mitt bloggnamn till slut!

Det är kallt som ett as i mitt rum. Kan bero på för att jag har fönstret öppet. Men vafan, har jag det stängt svettas jag ju ihjäl.. :c 

Jag har ju verkligen inget vettigt att skriva om. Tråkigt har jag och tråkigt blev det här inlägget med.
Får hoppas att min dag blir bra imorgon (sen...?), annars vet jag inte vad jag gör tror jag. Är så jävla trött på dagsrutiner, på att sitta still i mitt rum och glo in i datorn. Jag behöver vår..
fyi update: jag föll nyss och joinade DA.

Kommentarer

cm'ere <3

2010-12-28 12:18:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu