Jag tål inte mina råttor längre. Usch.

2010-08-28 13:43:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Shit vad jag har sovit idag! Vaknade för ca 10 minuter sen (13:21) det va längesen jag gjorde kan ja säga!
~~
Va till Gävle igår med Angelica, kollade på Vampires Suck ;D Det va bara hon och jag som skratta inne på bion i stort sett. Heheehehe.... (y) Vi åt sushi efter filmen, lika gott som alltid! :D nomnom <3
Gick till Thai Supermarket och kollade lite, köpte Pocky och Fanta-grape. ännu mera nomnom ! Köpte en godispåse innan vi väntade på bussen.
Pappa fick hämta oss i Finnböle eftersom jag glömt UL kortet hemma, duktigt av mig. Åkte sen till syster och kollade på film. Det var riktigt segt med själva filmtittandet, så jag kan absolut inte tipsa om filmen Breathing Room .
Detta ska jag göra idag efter jag fått i mig något att äta;
dumma mobilbild >:
Cya!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu