bara jag som hatar reklamen för kläderna när man ska logga in? ._.

2010-08-24 21:42:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Shit i helvete vad jag är TRÖTT ><
Hihi fick en glass av mamma bara för att jag skulle sätta mig i bilen o va tyst, prata e kul <3
Fick en vaniljcola också, osså köpte jag en datakudde med lampa o drickhållare, haha fynda!
Vi va till syster en snabbis också, fick då chans att snacka om skolor och lägenheter. Kom fram till att om jag kommer in på Vasaskolan i Gävle, så finns det faktiskt rätt så billiga lägenheter, dessutom får jag pengar från kommun (1500) som jag ska använda till just en lgh. Funderar på att skaffa rumskompis i en 3a, Bella eller Angelica kanske vill? <:
Nu ska jag käka lite om jag orkar och kolla lite bakgrunder så får vi se om det blir en annan.
Peace!

Kommentarer

JAG VILL :'D

2010-08-25 14:59:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu