Honung.

2011-02-18 21:19:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har nå jävla tuggtabletter som smakar weird. Först typ gott sen blir det som att tugga på mousse och jag blir spyfärdig. Ska äta skiten efter varje måltid + innan jag lägger mig också. Mumsigt! *dies*
Har lyckats tillbringa dagen med mor, syster och systerbarn faktiskt. Trots att jag egentligen brukar ha sämst med energi. Skulle vilja kräkas nu, men självklart kan jag inte. Mår så otroligt jävla illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen >< 

Stockholm imorgon. Öppet hus + nördfest. Det ska bli kul, är dock lite nervös om jag ska vara ärlig. Jag kommer bara känna 2 pers av ca 7st (+ mig). Och jag som har så lätt att prata med folk! *HOST* Eh... Hjälp. >: 

Kommentarer
Marjorie Diaz S. http://diiiiaz.blogg.se/

varför ska du tugga de för :S?



naaw geek party ;DD



kraam!



2011-02-21 01:40:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu