pull my heart away

2012-03-15 23:37:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Försov mig idag, kom till skolan vid 11. Vilket egentligen var lika bra för de satt och kollade på nån jävla dramafilm på svenskan. Sen blev det lunch, hade svårt att äta men det gick över. Digitalt skapande - inte ett skit blev gjort eftersom man inte får ta bilderna än. Blir att göra det på fotolektionen den 26e. Eller, ska till UM igen den 26e så det blir snarare att ta bilderna vid lunch den måndagen. Oh well. Efter skolan skrev jag ekonomiprovet. Gick rent utav åt helvete. Är så otroligt dålig på ekonomi och samhällskunskap i allmänt så det finns inte. Hoppas som fan att jag fick E iaf, orkar verkligen inte göra om det.
Kom hem och åkte direkt med broder till farmor och farfar eftersom farfarrr fyller år. Eller... fyllde år (?). Blev tårta, paj och nån citron/maränggrej som farmor bakat. Och bullar. Och en chokladruta. Omnom <3 JAG FÅR, DET BLIR SÅ PÅ FÖDELSEDAGAR. Sen att jag inte ätit middag är en annan sak, HAH
Sitter för tillfället och kollar på POTC4. Borde typ... Sova ): Men jag vill kolla på filmen and frankly; att sitta i soffan och kolla på film är bland det bästa som finns när man är trött och seg. Sådetså. 

Och ååh vad jag önskar att jag hade ork till att sitta dagarna ut med hobbies igen ): Helvete, brukade sitta dagligen och skriva och kolla på filmer och serier, nu är det ett under om jag ens kollar på 2 filmer i veckan och ännu mer ett under om jag öppnar dokumentet och börjar skriva något. Seriöst, vill ha tillbaka min energiiii...!
Nej, börjar halv 1 imorgon så ska fan ta mig till gymmet efter skolan. Moderskapet fyller år i helgen så det kommer bli massa gotta då med, är så trött på att ha komplex (some of you know what I mean when I say that), så hoppas det förändrar lite iaf. Borde inte äta så mycket onyttigt heller... Kan man kanske byta ut godis mot en och annan energidrink istället..? Måste googla det.

NEJ NU BLIR DET LÅNGT OCH TRÅKIGT, ADJÖKEN


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu