icecream with smarties and chocolate on top

2012-03-22 20:55:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har egentligen inte ett skit att skriva. Aja.
Projektvecka denna vecka - Makt och medier. Är väl egentligen klara med just det men sitter nu och ska planera ett projekt på rätt sätt samt genomföra det efter en tidsplan. Det är väl rätt bra att kunna. Antar jag. Either way så är det rätt okej faktiskt. Tycker om lärarna vi har <:
Ska på EVK imorgon (Elevvårdskonferens). Det är väl mindre kul tror jag, men har inget val. Måste prata om min skolgång och det är väl antagligen det mentorn min sett också, annars hade inte en EVK varit planerad.
Efter skolan drar jag mot Örebro. Slutar 3 men kommer inte vara framme i Örebro förrän lite efter 8. Greaaaat... MEN VÄRT DET. Ska bli riktigt jävla skönt att få åka dit. (wow, den meningen använder jag rätt ofta va?)
Eh... Ja. Det var väl egentligen allt. Ska kolla på The hunger games på lördagen, and I can't fucking wait. VILLSEDENNUUUUUU..... Boken var fan grym, hah ;_; Ska låna 2an och 3an när jag lämnat tillbaka första hade jag tänkt. 

Var på jobbmässa idag klockan 4. Det var... Trångt, varmt och kändes inte alls som om det tog mig nånvart. Ska ta mig till kyrkan här i Hedesunda nån gång nästa vecka tror jag för att prata om ett eventuellt sommarjobb där. Kan bli rätt bra.
Har sedan gymmet igår offrat mina fötter, därav inte kunnat gått dit idag. VILL DÖ. Blåsorna är över hela främre delen av fotsulan, helt sjukt. Har dock inneskor nu iaf, så efter fötterna läkt blir det frid och fröjd igen <':
Okej, så egentligen hade jag väl mer att skriva än jag trodde, men så blir det väl alltid. Godnatt.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu