I got my knuckles bruised by a lady in black.

2012-03-08 13:40:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sovit hur länge som helst och vill nu sova igen. Känns som jag har sprungit flera mil. Tänkte gå till gymmet idag, men är osäker på det nu måste jag säga. Orkar knappt ens skriva. Tänker på en jävla massa grejer och blir så jävla slut. Både psykiskt och fysiskt. Mest psykiskt dock, måste jag säga.
Fått tid på UM den 14e iaf, ska vara där klockan 10 och prata. Det känns okej. Lite nervöst eftersom jag inte vet riktigt hur jag ska ta upp vad jag vill prata om, men det löser sig nog när jag väl sitter där.
Sitter fortfarande och kollar på den där människans klipp på youtube, bara för att. Förhoppningsvis kollar jag igenom alla. Det skulle kännas bra att få göra det tror jag ): hah. Vet inte om det var någon av er som kollade på dom, men det är väl skitsamma isåfall egentligen.
Nej, ska fan sova ett tag till snart. Mamma ville jag skulle diska och lite sådär, men jag håller fan på att dö här. Ska fortsätta ligga under täcket med tjocktröjan på mig och låtsas som att jag inte existerar för omvärlden. I've got my reasons.
peace 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu