and it's right back where I ended up the last time

2012-03-04 20:28:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Örebro var najs. Lite speciellt, men nice. *host*
Lyckades införskaffa 2 nya t-shirtar och 1 scarf, av någon konstig anledning. Passar tydligen i den, och jag säger inte emot allt för mycket om jag ska vara ärlig. Ingen är mer förvånad än jag.  Har bestämt mig för att ta bort mina snakes också iaf. Eller... 90% säker. Får väl göra om skiten om jag vill det senare. Mitt svarta hår är tillbaka och jag är glad.

Fortfarande skola igen imorgon dock, och jag vill bara lägga mig ner i ett dike nånstans där ingen kan hitta mig. Bleh. Jag orkar inte, av någon jävla anledning.
Ska in i vardagsrummet och käka äppelpaj nu, skiter i om jag inte är så jätteförtjust i't, JAG SKA HA.
Nu har inte jag nåt mer att skriva. Som vanligt. 


Kommentarer
Melinda

Speciell?;@

2012-03-06 14:10:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu