our fables take us everywhere.

2012-01-08 19:56:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Vill verkligen skriva något nu. Vill skriva klart allt jag har som bara ligger och jag vill skriva nya berättelser, men jag kan verkligen inte. Antingen blir jag för trött eller så har jag ingen inspiration, vilket leder till en jävla massa skit eller enbart någon irrelevant mening. Varit så i flera månader nu, får psykbryt.

Och apropå inget så ska jag baka på onsdag. Vi får se vilka som kommer på torsdag. Hoppas min halsduk kommit tills dess iaf. I want that now..
Funderar på att dra in till huvudstaden och ha HP marathon med mupparna där, men vet fan inte om jag pallar det, eeh... Får prata med dom.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu