forget about pricetags

2012-01-08 02:33:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har bestämt mig för att köpa en UppCon biljett när jag får pengar nästa gång (eller rentutav om jag får pengar när jag fyller). Skiten är bara en gång per år och som Bella så fint påpekade så har jag ändå inget annat inplanerat. Lika bra. Dessutom har jag och min kära frisör till syster kommit fram till hur jag kan ha håret utan att behöva klippa av det, which means att jag kanske kan cosplaya Mikami också = WIN c':  (bäst för dig angelica att du fortfarande kommer vilja vara Angela, jag försöker skaffa ett crew här : @@)
Oh well, ska väl kolla på senaste Supernatural nu tror jag och sen sova. Borde kanske sova nu direkt, men så smart är jag inte. Godnatt på er.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu