I don't know, but it's never been so clear.

2012-02-27 20:25:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var ner till gymmet för ett tag sen, snodde moderskapets gymkort eftersom jag inte hunnit köpa ett eget ännu. Var där i typ 1½ timme, och fyfan vad underbart det var. Det behövdes för att bli av med en del av frustrationerna kan jag säga. Tror nog att gymmet kommer bli min livräddare. Vi får se om jag tar mig dit imorgon också, skulle vara skönt faktiskt, hah ): Låter som en hurtbulle nu, men kommer slå ihjäl någon på allvar om jag inte kan göra något åt allt det här. Och eftersom det inte finns nått annat att göra här så blir gymmet lösningen. Ett tag.
Kom hem och tog en dusch innan jag åt, satte mig sen vid datorn igen. Vilken överraskning att jag gjorde det. Har hunnit läsa ca halva The Hunger Games nu och för er som inte läst den så är det värt att göra det. Ska fa-aan kolla på filmen när den kommer ut på bio :@ And oh, förhoppningsvis kommer mitt spel senast onsdag 
Nu har jag ingenting att göra. Tycker Bella kan spela för mig. HÖHÖ

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu