four days left of insanity

2012-04-01 20:04:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har suttit och spelat Alice idaaag <': Fick damp efter att ha försökt döda en jävla massa kannor och slemmonster i typ en timme så gav upp då. Får dampa mer på det senare eller på lovet eller nåt.
Nationella gick typ awesome i fredags. Dom i klassen som var i den gruppen såg verkligen ut att lyssna på vad jag sa och jag kollade knappt ens på pappret när jag pratade. Felt awesome <: Får veta betyg på torsdag. Men bara därför gick det väl åt helvete, HAHA

Var på Hunger Games i fredags. Igen. Med syster, andrée och angeeeelica. Fan bättre andra gången ;_; I LOVE IT SO MU-HU-HUUUCH.................
Funderar också på att tatuera in "Hope is the only thing stronger than fear" eller "Hope is the one thing greater than fear" vid nyckelbenen när jag kan också... It would be so awesome ): Det är iofs ett quote från THG, men ändå, jag har verkligen fastnat för det ;_; Får se.
Köpte en trenchcoat och såna där näsdukar i tyg i fredags innan bion också, så nu närmar jag mig Constantine cosplayns fullo <3
Igår skulle jag till farsan för att hjälpa honom packa, men det blev inte så. Åkte istället till stan med samma gäng som innan och hyrde filmer. Köpte faktiskt Underworld trilogin, Pirates of the Caribbean - Curse of the Black Pearl och HP - Fången från Azkaban. 248 spänn. SCORE.

Nu ska jag fortsätta med serierna jag lagt över. Orkar inte men det skiter man väl i. 



Not amused.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu