Kom ihåg mig som en krigare- och snälla lova att gå vidare.

2011-09-01 05:42:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


-
Känns fett ovärt att skriva när jag inte ens är säker på vem som läser längre :(
Aja, får vara ledig imorgon. SCORE. Kommer antagligen bli så varje fredag, så om Melinda läser detta
ska hon veta att jag antagligen kan komma i stort sätt när som helst nästa fredag :D

Ska passa på att säga att jag vill kräkas också. Magen är alltid som värst på morgonen. Uh...
Borde väl egentligen lyfta röven och cykla till station snart. Men jag är trött.
Och jag tror inte moder min ringt sjukhuset än, så som en reminder till mig själv;
  • Ring mamma och be henne prata med sjukhuset om foten.
  • Ring broder och fråga om han kan komma med sovsäck och dom där jävla mjukisarna.

Det var väl allt. Tror jag.
Så otroligt fascinerande, eller hur?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu