jag har tältat.

2011-09-03 19:08:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


-
Och det var så förjävla mysigt! Dog av värmen gjorde man inte heller. <3
Är trött som fan men borde typ skriva klart läxan till mediakursen. Ska analysera en bild, så det är väl kanske inte så svårt egentligen, men när man är trött är det ett helvete. Får göra't imorgon ):
Har sett Thor nu också. Kan inte säga att jag gillar den, men samtidigt var den inte asdålig heller. HAH

Ska till sjukhuset på tisdag tror jag för foten. Varken hoppas eller tror att det blir operation, men man vet aldrig. Kan ju ffs inte ens gå 2 stationer utan att få ont ._. Andningen är helt åt helvete den med. Suckar hela tiden för det känns som jag kvävs annars. Blöh.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu